woensdag 22 augustus 2007

SB en SAS

SB en SAS klinken eng! Misschien is het dat ook wel? Toch is het niets anders dan het welbekende Sonja Bakker-dieet, afgewisseld met, bij een ieder die zich hieraan onderwerpt welbekende: Schijt Aan Sonja-dag(en)!

Ik wilde de overtollige zwangerschapskilo's graag kwijt, liever nog iets meer. Als ik al een nieuwe gardarobe aan moet schaffen, dan zal het een gardarobe zijn met een maatje minder. Ooit ben ik 'met' Sonja zo'n 13 kilo kwijt geraakt, dus dat biedt perspectief. Het was voor mij vrij logisch om voor het zomer-slank-boek te kiezen, boordevol zomerse zonnige recepten. (Ook boordevol spel- en taalfouten trouwens. Misschien kan Johan het eens redigeren?!)

Ik begon met frisse moed, maar ik moet zeggen dat nu, na bijna 4 weken, de salades een beetje mijn neus uit beginnen te komen. Lekkere recepten: zeker! Weinig calorieën: gegarandeerd! Maar soms heb ik toch wel heel veel zin in een heerlijk 'Van der Poel-ijsje', een lekkere koek of een stuk chocola!

Ik ben er nog niet achter waardoor ik dit keer wat minder gemotiveerd ben. Toch mag ik niet klagen, want ik ben in ruim drie weken, vier kilo verloren. Enkele 'oude' broeken passen weer, al is mijn figuur toch wel wat veranderd. Binnenkort ga ik drie dagen bij mijn moeder logeren. SAS-dagen dus. Daarna ga ik nog maar eens met Sonja's eerste bijbel aan de slag. Negen calorie-arme weken, met iets, heel iets minder salades.

3 opmerkingen:

Johan zei

Hmm, ik moet jouw stukjes ook redigeren: 't is garderobe!

Anoniem zei

Ag, het is jouw werruk. Het haut jauw van du straat haha! Maar foel je vrei om te reediegeerun! Alfast budankd.

Johan zei

Hahaha, sorry.....