woensdag 22 augustus 2007

Hielprik

We waren het alweer bijna vergeten... de hielprik! Op 20 mei heeft Pim een hielprik gehad. De kraamzorg, papa en mama vonden het verschrikkelijk. Pim gaf geen kik! Bikkel!

Vandaag zat ik zijn kraamdossier eens na te lezen. Brings back sweet memories. Al waren niet alle memories (ik noem bijvoorbeeld het hechten) even sweet. Tussen de paperassen vond ik ook de envelop met het nummer van de hielprik. We moesten deze drie maanden bewaren.

Ik besef me dat de drie maanden om zijn. Geen bericht is in dit geval goed bericht! Pim is in ieder geval vrij van de zeventien aandoeningen die bij de hielprik getest worden. Hoera! Daar eten we een gebakje op... Ik ben alleen bang dat het in het kader van Sonja Bakker beter is om een rijstwafel te nemen.

Geen opmerkingen: