dinsdag 31 juli 2007

Mini-vakantie

We zijn net terug van een minivakantie naar Groningen. We hebben pas in oktober vakantie, en omdat Johan eigen baas is, is hij pas echt vrij als we weg zijn. Een heel goede reden om bij (o)pa en (o)ma te gaan logeren. En het is nog gezellig ook.

We hebben genoten! Pim deed het daar geweldig en daarom was het dubbel genieten. Hij sliep door en was lekker vrolijk. Ik vond het best lekker om af en toe wat zorgtaken uit handen te geven, en oma vond het geweldig om het (overdag, niet 's morgens vroeg!) van ons over te nemen. Wat wil je nog meer!

Even wat hoogtepunten van ons Groningenbezoek:

- Johan en ik zijn alleen (dus zonder Pim!!!) een dagje naar de stad Groningen geweest. Lekker shoppen en uit eten... en af en toe naar pa en ma bellen natuurlijk ;-)
- 'Oom' Stefan (Johans jongste broertje) heeft Pim de fles gegeven. Uitgerekend bij hem bedenkt Pim dat hij wel wat extra ruimte in zijn buik moet creëren... Lekker luchtje, hè Stefan!
- Zaterdagmiddag met Pim lekker shoppen in Winschoten.
- Vele vrouwenpraat met (o)ma.
- Zondag een BBQ met de hele familie!

Oh ja, ook nog een dieptepuntje op zondag... Ik had al vier dagen niet gehuild, dus dat moest ik op zondag allemaal maar even inhalen... (Nogmaals mijn excuses...) Het luchtte wel weer op en daarna kon ik er weer tegen!

1 opmerking: