dinsdag 16 oktober 2007

Uit logeren

Doordat we gisteren begrafenis hadden, waren we genoodzaakt om Pim te laten logeren. Twee nachtjes nog wel! Voor het eerst twee nachten zonder papa en mama. Hij ging naar mijn moeder. Zoals gebruikelijk had mama er meer moeite mee dan Pim zelf. Ik weet zeker dat hij bij oma Moesje in zeer goede handen is, maar wilde en vooral kon ik hem wel zo lang missen?

We hadden andere dingen aan ons hoofd, dus veel tijd om erbij stil te staan had ik niet. Dat is misschien maar goed ook, want het ging hartstikke goed! Pim heeft goed geslapen (alleen zondag om 23.00 een huilbui door de vele indrukken van de dag), goed gedronken en voornamelijk gelachen. Daarnaast is hij verwend door opa en oma, zijn tante en zijn drie nichtjes. Nu ligt hij knock out in zijn bedje. Moe van maar blij met al die aandacht!

Een minpuntje... Ik mocht hem vanmorgen niet meer meer meenemen! Iedereen vond hem té leuk. Ach... neem het ze eens kwalijk!

Geen opmerkingen: