donderdag 25 oktober 2007

Concentra...

tie! Weg is 'ie, mijn concentratie. Ik heb het idee dat ze sinds de geboorte van Pim in gewicht is afgenomen, misschien wel verdwenen. Zou ze op reis zijn? Of blijft ze voorgoed uit mijn leven weg?

Hoogst irritant. Vooral als er meer om me heen gebeurd kan ik me moeilijker focussen. Zit ik met een familielid/vriendin/collega te praten, moet ik herhaaldelijk vragen wat hij/zij zegt. Kijk ik TV, moet ik regelmatig aan Johan vragen wat er gezegd wordt. Als het een video-opname betreft dan kan dat trouwens ook aan onze video liggen, want hij speelt het geluid erg slecht af.

Hoe dan ook: het is erg vervelend. Ik hoop dat Mevrouw Concentratie binnenkort bij me op de thee komt. Misschien blijft ze dan wel logeren!

1 opmerking:

Johan zei

Hmmm, ik zal in ieder geval meneer videorecorder zo snel mogelijk (willen) vervangen.