woensdag 12 september 2007

Happy mum!

Vandaag reed ik in een huurauto na een slaapdienst naar Deventer voor een vergadering. Ik had drukke dagen gehad. Ook best wel wat slaaptekort.Van onze auto is de versnellingsbak kapot. Dat is een duur grapje kan ik je vertellen. En van het tanken word ik ook al niet blij. Benzine zorgt toch voor een ander prijskaartje dan gas. Toch was ik reuze vrolijk!

Het zonnetje scheen, de radio aan, die huurauto tufte lekker door, geen files, lekker gewerkt, Johan kwam me na het werk met Pim en Hobbes tegemoet lopen... Al meezingend op de leuke liedjes die op 3FM voorbij kwamen concludeerde ik: wat heb ik toch een leuk leven!

N.B.: Ik hoop niet dat dat ook door de hormonen komt... dan zit ik waarschijnlijk volgende week weer in zak en as ;-)!

Geen opmerkingen: