zondag 22 juni 2008

Stap voor stap

Dit weekend heeft Pim veel bij vrienden van ons doorgebracht. Ik moest werken en Johan vertoonde zijn kunsten op de tennisbaan. Voor Pim erg gezellig, want hij kon lekker met hun twee kindjes spelen. En goed voorbeeld doet goed volgen...

Pim trekt zich al lange tijd op tot staan, maar als hij zich wil verplaatsen verkiest hij graag zijn knieën boven zijn voeten. Mijn vriendin vertelde terloops dat Pim vandaag bij hen langs de tafel had gelopen. Ze dacht dat hij dat al lang kon en was dus niet zo verbaasd. Wij daarentegen wel!

Daarnaast ben ik al heel lang bezig om Pim van zijn flesje af te krijgen. Maar ons kind lurkt gewoon graag aan de speen. Ondertussen heb ik de hele tuitbekervoorraad van de Prenatal, Kruidvat en Trekpleister in de kast staan, maar Pim vertikt het. Harde tuiten, zachte tuiten, grote tuiten, kleine tuiten... een flessenspeen moet het worden, een flessenspeen zal het zijn! Vandaag dronk hij echter zonder morren uit een tuitbeker. En niet een keer, maar 's middags en 's avonds! Ik sta morgen als eerste bij de Etos op de stoep. Deze tuitbeker hadden we natuurlijk nog niet in ons assortiment...

Geen opmerkingen: